Choosing the Right Frequency for Email Marketing Campaigns

you can buy email list with talk to us
Post Reply
faisalF.H
Posts: 1
Joined: Mon Jan 24, 2022 3:25 am

Choosing the Right Frequency for Email Marketing Campaigns

Post by faisalF.H »

Ամենամեծ մարտահրավերներից մեկը, երբ խոսքը վերաբերում է ձեր էլ.փոստի մարքեթինգային արշավների հաճախականության որոշմանը, ճիշտ հավասարակշռություն գտնելն է չափազանց շատ և շատ քիչ էլփոստերի միջև: Ձեր առաջատարներն արդեն լցված են հաղորդագրություններով, ուստի նրանց հետաքրքրությունը գրավելու համար ձեր արշավները պետք է դուրս գան ճիշտ ժամանակին: Դա նշանակում է բավական հաճախ լինել ճանաչելի, բայց ոչ այնքան հաճախ, որ մարդիկ հիվանդանան քեզնով: Այսպիսով, ինչպես կարող եք տեղավորվել քաղցր տեղում: Շարունակեք կարդալ՝ պարզելու համար: Խուսափեք էլփոստի ծանրաբեռնվածությունից Երբ ձեր էլփոստի արշավները սկսում են գրավել, գայթակղիչ է ավելացնել հաճախականությունը: Ներգրավված հանդիսատեսի դեպքում ավելի լավ է, չէ՞: Ցավոք, ոչ միշտ: Հենց որ ձեր քարոզարշավի հաճախականությունը դուրս եք մղում լսարանի նախասիրություններից, դուք վտանգում եք բաց փոխարժեքի կտրուկ անկում: Կամ ավելի վատ, մի փունջ սպամի հաշվետվություններ: Թվային մարքեթինգային գործակալությունը SearchUser-ը պարզել է դժվարին ճանապարհը

Նրանք կառավարում էին հաղորդագրությունների ռազմավարությունը մի հաճախորդի համար, ով օգտվում էր 50% բաց դրույքաչափերից իրենց երկամսյա արշավներում: Հաշվի առնելով այս հաջողությունը՝ SearchUser-ը և նրա հաճախորդը որոշեցին ավելացնել արշավների հաճախականությունը, և դրանց բաց տոկոսադրույքը իջավ մինչև 40%: Չնայած ոչ սարսափելի բաց դրույքաչափին, նրանք իրավամբ մտահոգված էին անկման համար: Ինչ է պատահել? Էլփոստի լսարանը անկայուն է -ի կողմից անցկացված հարցման մեջ, հարցվածների ավելի քան 45%-ը նշել է, որ էլ. նամակները որպես սպամ նշելու պատճառն այն է, որ «[ապրանքանիշը] էլ-նամակներ է ուղարկել չափազանց հաճախ»: Այս բացահայտումը կարող է զարմացնել։ Եթե ​​մարդիկ գրանցվել են ձեր ցուցակում, նրանք չգիտե՞ն, որ դա օրինական քարոզարշավ է: Ինչո՞ւ են նրանք նշում այն ​​որպես սպամ: Կարևոր է հիշել, որ սովորական օգտագործողի համար «սպամ» պարզապես նշանակում է անցանկալի էլ. Հենց որ ձեր բրենդը սկսում է հաղորդագրություններ ուղարկել, որոնք ձեր լսարանը հետաքրքիր չի համարում, տեղի է ունենում հետևյալ բաներից մեկը կամ երկուսը. Նրանք էլփոստի հոգնածություն են զգում, որի ժամանակ նրանք ծանրաբեռնված են զգում ձեր ուղարկած հաղորդագրությունների քանակով: Նրանք ընկալում են իրենց կարիքներին համապատասխանության բացակայություն, ուստի կորցնում են հետաքրքրությունը: Արդյունքը?

Նրանք դուրս են գալիս բաժանորդագրությունից և կարող են նաև նշել ձեր էլփոստը որպես սպամ: Սա վնասում է ձեր ուղարկողի հեղինակությանը, ինչը ազդում է այն մարդկանց առաքման վրա, ովքեր միայն ցանկանում են լսել ձեզնից: Շատ նավարկություններ ուղարկելը կարող է թվալ լայն ցանց գցելու և, հետևաբար, ավելի շատ ձուկ բռնելու միջոց: Դուք կարող եք ենթադրել, որ մարդիկ, ովքեր բաց են թողել նամակը, հաջորդ օրը կրկին կտեսնեն ձեր անունը իրենց մուտքի արկղում: Այս ռազմավարությունը կարող է աշխատել որոշ ապրանքանիշերի համար, բայց դուք նաև բաժանում եք ձեր լսարանի ուշադրությունը յուրաքանչյուր քարոզարշավի հետ: Ինչպես հայտնաբերեց -ը, այս բաժանված ուշադրությունը հանգեցրեց ավելի ցածր ներգրավվածության: Եվ ներգրավվածության ցածր տոկոսադրույքները կարող են վնասել ձեր՝ որպես ուղարկողի համբավը, ինչպես ձեր ISP-ի, այնպես էլ ձեր լսարանի տրամադրությունների հետ:

Ընտրեք ձեր հաճախականությունը էլփոստի մարքեթինգային արշավների համար։ Եթե ​​շատ երկար սպասեք արշավների միջև, ձեր լսարանը կարող է չճանաչել ձեր անունը իր մուտքի արկղում: Նրանք կարող են նույնիսկ մոռանալ, որ բաժանորդագրվել են ձեր ցուցակին և նշել ձեզ որպես սպամ: Դուք նաև բաց եք թողնում հրատապություն ստեղծելու կարողությունը՝ հաղորդագրությունների փոխանցման հզոր մարտավարություն, որն աշխատում Էլփոստի տվյալների շտեմարանն ու էլփոստի ցանկը արագացրեք միայն այն դեպքում, երբ կանոնավոր քարոզարշավներ եք իրականացնում: Իրոք, որոշ ապրանքանիշերի հաջողությունը կախված է հաճախակի ներգրավվածությունից: Բովանդակություն ստեղծողները, մարզիչները, խոսնակները և այլ անձնական ապրանքանիշեր օգտվում են շաբաթական կամ նույնիսկ ամենօրյա արշավներից, որոնք կապվում են նրանց հետ: Սպառողները, ովքեր ցանկանում են երկարատև հարաբերություններ հաստատել ապրանքանիշի հետ, կարող են իրենց խաբված զգալ, եթե էլփոստի խողովակաշարը չկատարի այդ խոստումը: Հիմնական բանն այստեղ այն է, որ այս արշավներն ավելի շատ արժեք են տալիս, քան բացահայտորեն խթանում վաճառքը:

Բացի այդ, էլփոստի շատ ցածր հաճախականությունը ձեզ բավարար հնարավորություններ չի տալիս ձեր բովանդակությունը դիվերսիֆիկացնելու համար: Շատ շուկայագետներ, ովքեր միայն երբեմն էլ նամակներ են ուղարկում, ապավինում են «պայթյուններին»՝ մեկ թարմացում, որն ուղարկվում է բոլորին իրենց ցուցակում: Էլեկտրոնային փոստի ուղարկումները կարող են աշխատել փոքր ապրանքանիշերի համար, սակայն դրանք անպայման կպարունակեն բովանդակություն, որն անտեղի է ձեր որոշ բաժանորդների համար, ինչը նրանց դարձնում է սպամ: SearchUser-ի արժեքային առաջարկի հիմնական մասն այն է, որ մեկ չափսը համապատասխանում է բոլորին էլփոստի մարքեթինգի ամբողջական առասպել է: Նրանք պետք է իրենց հաճախորդներին տրամադրեն ճիշտ հաղորդագրություններ՝ արշավներ ուղարկելու համար, որոնք ոչ միայն լավ մշակված են, այլև համապատասխան: Իրոք, համապատասխանությունը շատ կարևոր է էլ.փոստի շուկայավարման ձեր ջանքերից լավ արդյունքներ ստանալու համար: Այն հիմք է տալիս ձեր ցուցակը սեգմենտավորելու և ձեր արշավները թիրախավորելու համար, ինչը կարող է բարձրացնել ձեր սեղմումների տոկոսադրույքը 14%-ով:

Էլփոստի մարքեթինգում արդիականության կարևորությունը Մեկ հարցման ժամանակ էլփոստի շուկայավարողների կեսից քիչն ասել է, որ իրենց նամակների «մեծ մասը» վերաբերում են իրենց հաճախորդներին, և միայն 9%-ն է հավատում, որ իրենց բոլոր էլ. Իրականում, սպառողների 85%-ն ասում է, որ իրենց ստացած մարքեթինգային նամակների մեծ մասը իրենց չի հետաքրքրում: Ինչպես հասկացան -ը և նրա հաճախորդը, որքան շատ նամակներ ուղարկեք, այնքան ավելի հավանական է, որ դուք ուղարկեք անհամապատասխան նամակներ: Կախված ձեր ոլորտից և հիմնական առաջարկից, դուք կարող եք չունենալ բավարար արժեքավոր բովանդակություն՝ ամենօրյա կամ նույնիսկ շաբաթական արշավներ ուղարկելու համար: Այնուամենայնիվ, կապույտ լուսնի վրա մեկ անգամ էլփոստ ուղարկելը հանգեցնում է ձեր բաժանորդներին անհամապատասխան բովանդակության ուղարկմանը: Դա պայմանավորված է նրանով, որ դուք բավարար չեք
Post Reply